2014. február 23., vasárnap

Film "kritika" vagyis inkább vélemény. Pótlás Vol.1

                   Hali!:) Szóval mivel Vol.1 bejegyzés van azért kezdődik a pótlás, amit az elmúlt majdnem 2 már majdnen 3 hétben kihagytam. Sorry. Szóval ezelőtt kb majdnem 2 héttel moziba voltam az legjobb barátnőmmel. És megnéztem a Nymph()maniac, magyarul A nimfomániás címü filmet.
        A filmről, kb. annyit, hogy eléggé félve, de ugyanakkor izgatottan is indultam el moziba erre a filmre. Vagyis igazából nekem valaki bereklámozta, hogy sexfilm, meg tele van erotikus jelenetekkel....meg minden. Hát az a mozi is megért egy misét, mivel nem indult el a film, meg a közepénél elment a hang, meg leállt meg stb. Szóval nem a legjobb mozi a városban, de sajnos csak ott adják. De mivel van még egy része, ezért megint el kell menni oda....de nem baj. :D
        A film A nimfomániás címet viseli, sok mindent mondhat már a cím is. Maga a történet valóban valóban megérdemel egy filmet, jelen esetben kettőt is. Fejezetekre van osztva a történet és a lány nehézségeit meséli el. Többek között, hogy milyen komoly betegség a nimfománia, és mellette a megélhetése végett még dolgozik is a lány, meg naponta legalább tíz férfival van együtt (szexuálisan). Szóval nem egy rossz dolog. Viszont a második része, az egy kicsit SadoMaso-stlyeba úszik, vagyis erőszakosabb jelenetekkel dúsított film, mint az első része. De mivel láttam már az első részét, ezért megnézem a kettest is. :)
             Véleményem szerint ez a film, vagy alkotás részemről legalább is többszöri megnézést igényel, mivel a rossz minőség miatt kevésbé érthető, de a film igazi lényegének felfogásához, minimum kétszer kell megnézni. :D
Ez lenne a Vol.1 vége. Fojt.köv :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése