2014. november 12., szerda

No pihenés...munka 1000rel.

                       Hali! :D
          Na szóval 1000rel kérem a bocsánatot, mert nagyon régen írtam már... És ennek sajnos tanulás az oka. Meg hát itt még az is a "baj", hogy nyakig benne vagyok a Gólyabálba és ezzel is sok baj van, mert ötlet is kell, meg még nyakamon a ZH-k. És szóval 1000 meg 1 bajom van. Meg a lapi is szarozik, szóval ha nagy ritkán írni is tudok, akkor azt nem tudom hosszú lére ereszteni.
          Most is ez lesz, mivel alig élek, annyira fáradt vagyok, hogy a szememet is alig bírom nyitva tartani...és egészen eddig tanultam a talajtant. Alig várom, hogy végre aludjak, és még így sem alszom eleget, mert minden reggel 8-ra megyek és estig vagyok. Holnap meg ötletelnem kell órák után, aztán megbeszélésre menni és minden ilyesmi.... Na de a hétvégén tuti kialszom magam.
          Egy kis kép összeállítás, mielött ráesek a laptopomra, és elalszom. :D Na itt lenne Pásztor Anna, aki az Anna and the Barbies nevű magyar zenekar frontembere. Azért is éppen ő a téma, mert annyira különleges a csaj stílusa, és imádom a hangját. Ő magát punkrock énekesnőnek mondja, de szerintem annál több. :D Nagyon jó a csaj, és éppen attól szeretnivaló, hogy kilóg a sórból. :) 


Itt is lenne ő. :D Na de róla röviden ennyit, mert már tényleg alszom el! :D
Bye:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése