2014. november 5., szerda

Tehetségkutatók és Énekesek :3

               Hali!:3 
             Újra itt vagyok! Remélem, hogy nem alszom el, mielőtt kirakom ezt! Mivel az a helyzet, hogy álmos vagyok de nagyon! És a traktorok lefárasztanak... Na de sebaj mert mindjárt itt a hétvége és aludni fogok egy rendeset! :3
             Nem szeretem a tehetségkutató műsorokat! Mondjuk a válogatókat poénból nézem, mert lehet jókat röhögni! Ám csak találtam egy tehetségkutatót, ami még tetszik is! A nemrég indúlt Rising Star-ról forog a szó! Az egyik zsűritag Pásztor Anna, az Anna and the Barbies frontasszonya! ;) Nagyon vicces és jó műsor! Mondjuk jobb mint az X-Faktor! :D
Őróla lenne szó! ;) Annyira imádom ezt a nőcit! :D Olyan bolond (a szó legnemesebb értelmében) :D 
               Most kaptam valami új bandát! :D A nevük Imber! Annyira jó a csaj benne, hogy az valami hihetetlen! Nagyon tetszik a hangja! :D Meg az, ahogyan kinéz :D 
Hát ilyen énekesek kellenek ezekbe a tehetségkutatókba! ;) 
             Na de nem húzom ezt tovább, mert elalszom itt a telefon előtt! :3 
                       BYE :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése