2014. október 14., kedd

Rövidke ;)

             Hali!:) 
           Gyorsan elmesélem a mai napom! :) Volt már ennél sokkal-sokkal unalmasabb napom is! Na szóval reggel 8-ra menés volt, ami nem túl fasza...na de sebaj! Reggel már összevesztem anyámmal, a tetoválás miatt! Szóval tetováltatni készültem, aminek nagyon nem örültek! A suliba nagyon nagyon ki voltam akadva, rettenetesen izgultam, hát első tetkó ez normális!
                Na aztán anyám, meg apám teljes egyet értésben utálnak! Na majd megbékélnek! :) Na a. Lényeg a lényeg, hogy 19 majdnem 20 évesen meglett életem első tetoválása! :) Imádom! Gyönyörű 4 soros angol idézet! Egy Tarja Turunen dalból!
                    Na de csak ennyit akartam! :) Megyek is, mert sok dolgom van még! :) 
                     BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése