2014. október 16., csütörtök

Tattoo story és más. :)

                        Hali!:D
                        Na szóval megint nem jelentkeztem. :D Frissen tetovált vállam nem valami kellemes érzés. De van pozitívum is, mivel nagyon szép, és nem kell fóliázni. :D Aludni vele még nehéz, de hamar rendbejön majd. :) És estére szokott fájdogálni, a fáradság miatt, de mosni nem nehéz, a krémezés meg megoldható valahogy :). Imádom a hátam, annyira jóóóó. És hát, hogy egy picit meséljek is az eseményről, ami életre szóló nyomot hagyott bennem szó szerint. :) Hát mindez kedd délben történt velem, amikor is bebuszosztam a központba és elmentem a tattoo szalonba. Előzőleg már időpontot kértem. :D Félve, sőt reszketve léptem át a küszöböt, mivel ez az első tetkóm. De hát nem marad egyedül. :D Az biztos. :D A stressz nem maradt el, egészen addig a pillanatig, amíg meg nem szúrt. :D Na utánna már okés voltam. Egy óra alatt meg is voltam, és szép igényes tetkóval térhettem haza.
                           Az már más téma, hogy itthon mi volt rá a reakció. Mert hát anyukám nem díjjazta, de na ez van. Apukám a vártál jobban fogadta a dolgot és nem haragszik. Végülis csak a gyermekük vagyok és, hát ugye el kell fogadniuk így. :D Vagy nem. :DDD Na de én minden esetre imádom és alig várom, hogy már teljes begyógyúlt állapotában viselhessem. :)
                          Egy kis témaváltás így a végére. Helen McCrory kép jön, mert ugye szeretjük fényezi azt a nőt. Tudni illik, annyira sexy, hogy az már ferde hajlamokra adhat következtetést. :D Na de nincs erről szó, csak imádom, mert nagy tehetség. :D És ahogy a cigizik a Peaky Blinders-ben, na azért érdemes. :DDD

Mondjuk ezen a képen annyira elegáns. :D Na de ennyit Helenről. :D
Mára ennyi lenne, mivel aludni is kell néha. :D Ma meg este 8-ig voltam, ami nem túl kellemes...na de sebaj, ez is lejárt. :D Na de addig is BYE!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése