2015. január 29., csütörtök

A lány, aki rohadt jó nő! ;) :D

         Hali:-) 
         Szóval tudom, hogy már elég régen írtam, de Szesszió volt meg van még 1000rel! Szóval kevesebb volt az időm! Na de mindegy, mert most éppen van és akkor írok! 
             A múlt csütörtökön tök jó filmet néztem kb éjjel 2 magasságáig! :D A film címe A tetovált lány/ Girl with the Dragon Tattoo! Az európai válozatához volt szerencsém! Elég későn fogtam neki, és azzal, ha belealszom jóságvan! :D De az történt, hogy annyira jó a film, hogy nem aludtam bele és az elejétől a végéig végig izgultam! Nem spoilerezek! Mindenki nézze meg! Viszon nekem volt szerencsém mindhárom részt látni! Nagyon jó film, csak ajánlani tudom! 
           Igaz, hogy láttam az amcsi változatot is, az viszont annyira nem jött be...! A főhőst másképp képzelték el! Na de mindegy :) Mindkét főhős kurva jól néz ki!
Az európai Lisbeth Salander! Noomy Rapace a megformálója! Nagyon ütősen néz ki! :D
Az amcsi Lisbeth! Megformálója Rooney Mara! A csak sokkal betegebben néz ki, mint a Rapace által alakított hölgy! 
            Azt hiszem, hogy ennyi mára! Dolgom van még tanulnom kell nem is keveset! BYE:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése