2015. január 14., szerda

Boldog Új évet és a többit. :D

       Hali Minenki megint! :)
       Mindenkinek Nagyon nagyon Boldog Új Évet így utólag is. Sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb jelentkezni, de elkezdőtött a szesszió és a vizsgák már a nyakamon vannak. Holnap is vizsgám van...szóval most sem leszek hosszú.
       Az új évem fantasztikusan indúlt. Karácsonyra egy utazást kaptam a szüleimtől, aminek nagyon örültem. Az egyik legjobb barátnőmmel voltam. Nagy élmény volt. Túl vagyok életem első Anna and the Barbies koncertjén, ami hihetetlen és leírhatatlan élmény volt. Akkora élményekkel gazdagodtam, ami nagyon kellett. Mert az a koncert teljesen kizökkentett a szürke hétköznapokból, és még vagy 100 ilyen koncertet akarok, mert legalább ilyenkor felejtek...:)




Néhány kép a Barba Negrás buliról. :D Csak, mert imádtam. :D

          Április 26! :3 Jön a Penny Dreadful második évada. :D Aminek a ki is jött a tegnap az előzetese. :D Reggel már extázisba kerültem tőle, mivel az előzetes érdekessége az, hogy Helen McCrory azaz Helen <3 énekel benne, miközben egy kád vérben áztatja magát és cigizik :3. Hát ez kész alig várom az áprilist. Na de akkor linkelem az előzetest és még néhány képet, mert annyira jók. :D
Link : https://www.youtube.com/watch?v=3YdeSNcAWos
Énekel, hát meg kell halni :3

Brutál kép, de imádni fogom a részt, amikor ez lesz. :D
Ennyi lenne. :) Na ha időm engedi még jövök. :D Addig is BYE :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése