2015. január 15., csütörtök

Sorozatos :)

       Hali megint!:)
       Ma sorozatos beszámoló lesz. :D Mert hát akadt egy kis időm és az utóbb napokat a tanulás mellet sorozat nézéssel töltöttem. Ugye vizsga időszak van és ilyenkor mindent csinálnék a tanuláson kívül. Ez most is így történt. Hát nekifogtam ismét a Criminal Minds másnéven Gyilkos elmék című sorozatnak. A régi szerelem újra fellángolni látszik. Aminek persze nagyon nagyon örülök, mert nagy kedvencem a sorozat. Bár rekordidő alatt tudhatom magam mögött az eddig nem látott 9.ik évadot. Kb keddtől mostanig azaz csütörtökig sikertült végignéznem az egész évadot. :D Jöhet a 10.ik, bár azzal hamar megleszek, mert még csak 11 rész van meg. Emlékszem, hogy a 8ik évadot is kb ennyi idő alatt néztem meg. :D Már kissebb koromban is odavoltam a sorozatért. :D Szóval mostmár végre ott tartok, hogy haladhatok a megjelenésekkel. :D Amit imádok, mert mindig van mire várni. :D

A kép magáért beszél, mert imádom az egész csapatot. :D

       A következő két vagy három sorozat, nem tudom, mert sok van, amit nézek. Na igen a listán a következők a Trónok harca, ami Márciusba jön ki. :D Azután a múltkór is említett Penny Dreadful, ami Áprilisban jön ki. :D Na és a Szeptemberi Peaky Blinders, ami bearanyozza a szeptembert. :D Ez az év sem lesz unalmas. Mindig lesz mit nézni. Mondjuk nem nyáron...mert akkor sajnos mindegyik szünetel -.-. De legalább van mire várni. :D
Na ki sorozatimádtam magam. :D És most megyek is, mert még sok dolgom van. BYE:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése