2013. december 5., csütörtök

Dolgozat és nagyon de nagyon kevés idő....

                                    Hali!:) Szóval az a helyzet, hogy a magyar félévim miatt igen kevés időm maradt az internetre. Sőt az elkövetkező 1 max másfél hétig nagyon kevés időm lesz a dogák miatt főképpen. Szóval millió meg még soksok sorry. :) Szóval ez a helyzet és igyekszem azért, hogy minél többet legyek.
                                    Szóval ma különleges nap van, mert hát mindenki tudja, hogy ma December 5 van. Vagyis ma éjjel vagy este jön a MIKULÁS.:DD Szóval kinek mi. De ami a legjobb, hogy a suliba is van ilyen ajándékozásos cucc és az annyira jó, mert van, hogy olyan embertől akpunk ajándékot, akitől nem is gondolnánk. Vagyis alapjáraton nem vagyunk jóban az illetővel mégis űberkirály ajándékot ad nekünk, pedig nem lenne muszály. :DD Ez fasza dolog. :D
                                     És egy kis váltás, ami amúgy nagyon cuki dolog. Szóval van az van, hogy az egyik kedvenc angol szinésznőm név szerint Helen McCrory egy fotón szerepel Tom Hiddleston-al. Aki mellesleg Loki szerepét játsza a Thor filmekben meg az Avengers-ben. :D Szóval ez a kép nagyon de nagyon nagy, vagyis annyira cukiiiii *.*.  Igazából csak simán áwww és imádom, mert a pasi helyes és sexy a nő meg egyszerüen perfect. :D Csak, mert angoloook. És még ezek után bárki meg meri kérdezni, hogy miért vagyok angol mániás. Na az ilyen emberekért vagyok angol őrült. :DDD Szóval kérem elnézni nekem. :D Mert áww van. :D

Itt is lennének ŐK. :D Mondjuk Helen férje is szép kis pasi, de nekem valahogy ez a Hiddleston jobban bejön. :D
                                   Szóval röviden ennyi lenne. So sorry, de már így is elég fáradt vagyok és már elég régen aludtam rendesen szóval nem túl fényes a helyzetem....:) Azért igyekszem holnap is lenne. Szóval kellemes estét és szép álmokat. Bye-bye kedveskéim. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése