2013. december 1., vasárnap

Filmek és szinészek meg az X-Faktor. :)

                     Hali!:) Szóval amint azt a cím is mutatja először is Harry Potter és a Titkok Kamrája napom volt a tegnap. Tiszta sokat olvastam. Ma is fogok, mert nagyon jó a könyv. Na igen az idén nem néztem X-Faktort teljesen végig. Na de a tegnap megtört a jég és végignéztem. Hát váááá. :D Jódolog az X-Faktor. :D
                    A film része csak ezután következett. Szóval a film címe Váltság-Nóbel díj :D és a végét anyámmal néztem, ami tök jó volt, mert Alan Rickman volt benne. :D Akit mindenki Pitonként ismert. Meg mondjuk én a Sweeney Todd ban is imádom. :D Mert nagyon tud énekelni :D
                 És, hogy egy kicsit eltérjek a témától, már December van!*.* Ami azt jelenti, hogy hamarosan itt a Karácsony + Mikulás, meg Szilveszter. A sorrend persze nem tökéletes! ;) Szóval mindezek mellett be kell vallanom elég "férfiasan", hogy ezt a bejegyzést már a tegnap elkezdtem....de a gyatra internet kapcsolat és a még gyatrább számítógép miatt nem tudtam közzé tenni. De most már itt van. Ezzel legyen hát köszöntve egy kicsit az új hónap is. :)
                Mindenkinek kellemes estét a továbbiakban is. És majd ha odakerül, akkor szép álmokat. ;)  Bye-bye kedveskéim. Sajnos rengeteg a dolgom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése