2013. december 28., szombat

Jeges aranyjas és megint késős....:)

                   Hali!:) Szóval bocsi, mert megint késtem és nem írtam, pedig azt igértem, hogy gyakrabban fogok írni....de ez nem jött össze, mert sok-sok programom volt és ez nem baj, mert ez annak a jele, hogy nem unatkozoooom. :D Mert utálok unatkozni. Persze ha jól gondolom ezzel nem vagyok egyedül :D.
                    A jeges része megint a Jégvarázst takarja :D Mivel az egyik legjobb barátnőm nálam "aludt" vagyis az nem volt alvás :DD és hát ő még nem látta a Jégvarázst és muszály volt megnézetni vele, mert kár kihagyni. És mint gondoltam...na jó tudtam előre, hogy imádni fogja, mert hát imádni való, és Olaf valami eszméletlen. :D Na igen imádtuk :D Meg kell egy kis hó és ezért lesz egy kis Elsa. Szó szerint kis Elsa lesz, szóval hajrá a hónak :D 

A hó mellett meg Elsanak is, hogy sikeres legyen a varázslat. :P
                      Na igen mai szülinaposunk egy nagyon híres angol hölgy. :D Maggie Smith-ről lenne szó, aki a Harry Potter filmek Minerva McGonagall-ja meg a Downton Abbey Lady Violetje :) :D Egyébként nagyon jó szinésznő és rengeteg filmben láttam szóval :D

Na igen úgy illik, hogy képet is hozzunk az illetőről. Hát ő lenne az. :) Szóval a korát nem árulom el, mert a hölgyektől nem illik ilyet kérdezni :DD.
                       Rajzfilmek terén bővült az imádat köre, mert már az Aranyhajat is imádom. :D Pedig csak ma láttam de annyira cuki meg jó. :D Mert hát vicces meg minden, de monjuk aki látta az tudja. :D Én egy dalt emelnék ki az Anyád a tét c.dalt, mert azt Náray Erika énekli és mert nagyon bírom a hangját és mondjuk gonosz a karakter akinek a hangját kölcsönzi, de akkor is jóóó :D. Itt a dal : http://www.youtube.com/watch?v=knmcvr3o9kI . Na persze a többi dal is cuki meg minden de ez a jóóó :D Most mára :D
Csak, hogy kép is legyen mára, éppen utoljára, mert lassan mennem kell aludni, mert már álmos vagyok. 
Szóval mára ennyi lett, mert késő van. És mindenki nézzen rajzfilmeket, meg minden. Na  és kellmes ünnepeket mindenkinek. Bye-bye. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése