2013. december 8., vasárnap

Zene, Filmek, Hétvége és sok sok tanulás-.-

                          Hali! :D Szóval megint csak ezer sorry de tegnap is egéssz nap tanultam este meg egy buli néven említett összejövetelen voltam. Amúgy az eddigiekhez képest elég unalmas volt. Nem szeretek unatkozni. Bár ez újjabban elég gyakran előfordul....No de mindegy. A tegnap este kezdtem neki egy filmnek, amit csak ma reggel tudtam folytatni, azért mert én is köbö éjfélkor kezdek neki az ilyesminek....na de visszatérve a filmre egy jó kis dráma Sigourney Weaver-el. A film a Világtérkép címet viseli. Nem volt rossz, sőt. Egésszen érdekes. Ajánlom. Nézhető a dolog. :D
                          Tudom, hogy többször volt szó a kedvenc bandáimról meg a metál zenéről. Szóval most ezzel szeretnék egy kicsit foglalkozni. Az a helyzet, hogy  elég kicsi voltam, mikor ilyen fajta zenét kezdtem hallgatni. Persze ezt is ajánlották meg minden. Egy radikális váltás történt még egésszen kicsi koromban. És ennek köszönhetően mindmáig a Metál zene nagy híve vagyok. Élükön az Arch Enemy nevezetű bandával. Igazából nekik köszönhetem, hogy nem vagyok kacsaszájú wc-ben pózoló r*banc. :D Szóval köszi nektek srácok. :D Sokat köszönhetek a zenéjüknek meg még jó pár metál énekesnek. :D

Itt is lennének Ők <3. A scream metált játszók legjobbjai. Amúgy meg a csajok jobban hörögnek mind a pasik :DD. 
                              A sorozatokról lévén szólva, csak, hogy legyen egy kis témaváltás is. A Castle címü sorozatból lenne egy kép, amit a legutóbb is tárgyalt epizódból származik. Csak mert vicces és nagyon jól elkapott jelenet. És íme.

                                   Csak, hogy ne térjünk el túlzottan a tárgytól egy szinésszel folytatnám a sort. Kinek neve Joe Cole és most nem a focistáról van szó. A Peaky Blinders címü sorozat egyik szereplője, Jhon Shelbey-t alakítja (bocs ha helytelen a név). Szóval ő lenne az a csinos kis angol, hangsúlyozom ANGOL pasi, akit én csak egy filmben láttam de annyira cukiii :D. Lehet azért, mert angol meg mert szőke és kék szemü *.*.

Nem is rossz mi? Na ő lenne itt az ász. És nem csak a metálosok jönnek ám be. De azért dob a dolgon ha az embernek van némi haja. Bár a  film miatt megkedveltem ezt a hajfazont, de azért nálam még mindig a hosszú haj a menő. :D
                                  Végül pedig a mai nap búcsújául, mert valószínü, hogy nem leszek ma már többet, azért is viszlát. És további kellemes estét satöbbi. Bye-bye, és tudom b*sszameg Holnap már megint Hétfő :´(. Na de az is lejár. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése