2013. december 15., vasárnap

Péntek 13 és a Hobbit...meg a hétvége.

                   Hali!:) Szóval pénteken  péntek 13 volt. :D És hát akkor volt mifelénk a Hobbit premierje. Mondjuk nekem nagyon de nagyon  tetszett. Ez egy kicsit kritika is lesz, szóóóval no harag ha itt-ott lefikázom a filmecskét. Mert itt-ott nem tetszett. :D
                   Szoval kezdjük azzal, hogy elmentem premierre, mert az úgy original :D. És kaja meg pia meg 3D meg sok kis mű r*banc mellettem-.- Szóval meg voltam áldva köbö 3 órán át... Amikor elkezdődött a film, akkor olyan komoran álltam a dologhoz, mert az első rész elég unalmas volt nekem....de na. Igyekeztem nem unalmasan hozzáálni a dologhoz. :) Szoval az egéssz a látványon alapul és ebben valahogy jobbak a harc jelenetek és jobb a story egy kicsit. Már mint a folytatása az elsőnek, de jobb sokkal. :D
                    Szóva a storyra rátérve engem a legjobban maga a Hobbit idegesít....Bilbo jajjna de majdnem semmit se csinál alig beszél és szenveeeed-.- szóval ez nálam nem menő. :D Ami még nagyon zavar, az az ork, amelyiket sehogy sem lehet kigittekni. És sokkal nagyobb mint a többi és ezek az orkok sokkal retardáltabbak mint a Gyürűk Ura trilogiában...:S 

Szóval szeglény tag nem valami szép neg nem lehet kinyírni....kapja be. :DD
                     És végre jönnek a tündééék <3. Mert igazából én az első résztől kezdve a szép Legolas herceget vártam. :) És most végre itt van és áww. :D A sok szép harcjelene, meg hogy egyedül jól sz*rrá ver mindenkit. :D Az apjával van egyedül bajom. Azon kívül, hogy egy arrogáns Lucius Malfoy style pasi, meg még a szemöldöke is szar....na nehogy már ne találták volna fel a csipeszt vagy valamit, megoldja a szemöldöke sűrüségét....Na meg persze a suttogó Galadriel urnő....aki nem képes hangosan beszélni és jobb esetben is csak halló készülék segítségével hallod az értékes monadnivalót, maivel szolgál. :D És hát nem utolsó sorban a pókok is beszélnek, ami elég bosszantó-.- az már túlzás....

Itt lenne a szép Legolas herceg, aki az első GyU. filmben már a kedvenc volt. :D Most kiélhettem a látványt, mert elég sokat szerepel :)
                      A történet még egy érdekessége, az íjjal harcoló tünde csaj, aki első látásra beleszeret a szép törp pasiba, kinek neve Kili :D Tisztára Aragorn meg Arwen csak a név más. Na persze meg Legolas szépen szerelmes a csajba :D ami nem is csoda hiszen nem egy ronda nőről beszélünk, a hölgyet Tauriel néven ismerhetjük meg. Nem utolsó sorban jól harcol és jól céloz, mint a tündék álltalában :D.

Azt hiszem a szinésznő játszik a LOST c.sorozatban is. :D Itt is lenne ő. :D :) 
                          Így a vége fele legyen egy kis zene is. Persze a Hobbitból, ha már Hobbit legyen kövér. :) A film végén ez a dal hallható : http://www.youtube.com/watch?v=mllXxyHTzfg   Annyira jó ez a szám :D. Na igen és még valami. Mindenkinek nagyon ajánlom a filmet. Sokkal jobb mint az első része, legalább is nekem sokkal jobban tetszett. :D
                           Lassan ennyi lenne. :D További szép vasárnapot mindenkinek. :) És kellemes estét. Kevésbé nehéz hetet. És ne feledjük, ma van Advent 3-ik Vasárnapja. :D És hát mindjárt itt a karácsony, meg a szüntet. :D Addig is hajrá mindenki kibírni még ezt az egy sz*r kis hetet. :D Na Bye-bye. :)
                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése