2013. december 22., vasárnap

Home sweet home és egy kis Jégvarázs :)

               Hali!:) Szóval ezer sorry már megint, mert nem voltam. De már itthon vagyok, szóval lehet , hogy többet leszek. :D Szóval el kell mesélnem, hogy míg Budapesten voltam, moziba is voltam. Monjuk inkább azért mentem, mert itt csak 27-én kerül mozikba és hát ott már megjelent a Frozen címü film. :D
               Szóval a Frozen magyarul Jégvarázs lett, de az se baj, mert így is jó. Szóval alapjáraton mostmár nem szeretem a szinkronos filmeket, azért, mert az nem eredeti, szóval azért is, mert az egyik bnőm nem állhatja a szinkront és rám ragadt a dolog. :D De na. Kezdjük hát a leírást. Szóval nekem rajzfilm létére nagyon bejött. Szóval most ez a nagy kedvenc. :D Mert hát cukiii és jó a story. Az tetszett különösen, hogy nem a pasi szerelmes csókja a nyerő, hanem az igaz SZERETET, vagyis jelen esetben a testvéri igaz szeretet olvasztja a jeget.
                Nekem még az is nagyon tetszik, hogy a 'gonosz' nem is igazán gonosz. Vagyis nem direkt fagyaszt le mindent, hanem azért mert megijed. És igazából ő nem is akar rosszat, csak véletlen. És hát tudod ő mégis nagyon jó és nem akar senkit bántani. :D 

              Ő lenne Elsa. Nekem ő a kedvenc szereplőm. Már azért is, mert úgymond ő a "gonosz", de nem is szóval csak fél :D És olyan Jégkastélyt varázsolt, hogy Awww <3. Jég magic is dö best. :D És hát van egy dala is a csajszikának. :D Ami nagyon cuccos. :D Meg duett a tesóval meg satöbbi, ide a kedvenc kerül. :D
Na meg Elsa magic közben. :D A dalocska  http://www.youtube.com/watch?v=oCb4sLR_f28
Legyen hó angolul Let it Go. :D Szóval aww a rajzfilm. És hát persze  Disneyhez képest nagyon jó rajzfilm és még ilyen új is de áwww. 
Szóval ennyi lenne kábé, mert mennem kell még. Karácsonyi bevásráló cucc van meg minden egyéb. Szóval Bye-bye kedveseim. Mindenkinek kellemes ünnepeket satöbbi-satöbbi. De még leszek, szóval mára ennyi. :DDDD Na meg mindenki menjen Jégvarázst/Frozent nézni. :DD :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése