2014. január 29., szerda

Átmenni, avagy éppen nem. Hydra. :D

              Hali!:) Na szóóóval. Már megint késtem...na de ez éppen nem fontos. :D De a suli első féléve lassanként lejár. :D Még 2 nap és vége. Na persze ezt sem tudtam megúszni különösebb viták nélkül...de csak igyekeztem, mégha ez minden esetben nem is hozott megfelelő eredményt. :D Hát igen ezzel arra célzok, hogy egy elég csúcsfontosságú érettségi méretü tantárgyból sikerült megbuknom. Na igen ez az én formám :D. De kettes féléveben igyekszem majd kihozni. :D
       Egyéb fontosságok sorozata a héten. Pl az, hogy a héten nincs Castle :((( csak jövőhéten Hétfőn lesz legközelebb...na de sebaj. Pénteken vége a félévnek és egy hét szünet :DDD. Na de ezen kívül lesz még valami nagyon fontos. :D A Within Temptation holland nemzetiségü metál zenekatnak Pénteken jelenik meg az új albuma, ami a "Hydra" címet viseli. Több duett lesz hallható ezen az albumon. Többek között a Tarja Turunennel készített Paradise duett is, ami nekem máig személyes kedvencem. :D Na de a héten jött ki az új dal az új klippel :D A dal a "Whole World is Watching" címet viseli, szintén egy duettről van szó Dave Pirner a duettpartner :D
Itt van a Hydra lemezborítója. Már alig vároooom. :D Meeert ugye Január 31-én jön ki és az éppen Pénteken van és éppen az idei félév végééén. :D Szóval nagy öröm lesz nekem ez az album. :)
Na igen és az új dalocska is itt lesz. :D Dee ez annyira, de annyira jóó. Merthát ugye Sharon és ő egy igazi angyal meg minden de egy csodálatos sexy nő :D És ezzel a gondolattal sokan vagyunk így. :) Na, hogy ne csináljam az agyam túl hosszú ideig itt is a beígért dal : http://www.youtube.com/watch?v=VRNPkJ0ELPc&feature=em-subs_digest
Na itt van :) :DDD
Mára röviden ennyi. Bocs, hogy ennyire ritkán vagyok, de most a suli meg minden.....na de hagyjuk a sulit, mert már hányok tőőőle, nem is kicsit. :) Na Bye-bye mára. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése