2014. január 9., csütörtök

Doga doga hátán....meg sok-sok kötelezettség...:/

              Hali!:) Bocs a betűtípus miatt, de ilyenek a telefonok....:S. Na de sebaj!:) Röviden a mai napomról....hát Művészettörténet doga mára betette az ajtót. Szecesszíó volt a fő téma, de nemigen foglalatoskodtam tanulással tegnap :S mivel le vagyok maradva a Gyilkos elmékkel, inkább maradtam a sorozatnál. Na de a dolog pikantériája, hogy azt kaptam amit az előtt kb 20percel egy osztálytársam röviden és velősen felvázolt. Hát igen ilyen a szerencse, a cirka nem tanulásból kb 2oldal hosszúságu doga lett olyan 35-40perc alatt. :) Igyekeztem....ez a tanár nem valami jó abban amit csinál...vagyis nem érthetően magyaráz.:(
               Na de hogy ne rohanjunk annyira messzire a sulitól ismét egy rövidke sztory, de ez mindössze tegnapi. Szóval magyarból a beadandó tegnapra kellett volna de a tanárnő elnéző volt, mondjuk ez velem mindig megtőrténik a tanárnő nekem konkrétan mindent elnéz....jó vagyok. Hétfőn kell beadni és addig meg kellene csinálnom.:)
                Na de mindenkinek sorozatokban gazdag csütörtök estét kívánok...:) Én megyek, mert sorozat van és azt nagyon imádooom!:) Ma Bye-bye!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése