2014. január 18., szombat

Tanulós, meg filmes nap!:)

                    Hali!:) Na szóval ma Szombat van és megint nem aludtam rendesen, mert kb 2kor aludtam el....és csak 9ig aludtam....ami nem volt túl pihentető. Szóval nem túl király, de ma este kialszom magaaam. :D Szóval szép kis éjszakák lesz. Lehetőleg pihentető alvással megfűszerezve. Na de mára már a tanulás is megvolt, vagyis kimerítettem a agyam többnyire.
         Ma filmes nap lesz, meeert hát nem csak 1jó film lesz a TVben. Pl az Ördögűző ami amúgy tök régi, de nekem tetszett. Remélem megtalálom azt a csatornát, mert valahol jól elbújt a kis genya. De előlem nem lehet olyan könnyen elmenekülni. :D
         A nap másik filmje ami tuti megy az a Harry Potter and Order of the Pheonix / magyarúl: Harry Potter és a Főnix Rendje. Na igen az egyik nagy kedvencem ez a rész. Mindjárt az is kiderül, hogy miért. Az egéssz Harry Pottert nagyon szeretem, meg a könyveket is. A 2es könyvet most fejeztem be, a 3ast kell beszerezni és így tovább. 
          Na igen akkor most jöjjön, hogy miért is a Harry Potter5 a nagy kedvenc. Na nem csak Voldemort Nagyúr miatt, pedig miatta is megéri, modnjuk miatta a 4es részt imádom, mert újjá születik. :D Na de amiért az 5ös is nagyon menő nekem és imádás van 1000el, az egy "mily meglepő" Halálfaló miatt van vagyis az első női Halálfaló, meg ő a leghűségesebb a Nagyúrhoz és akkor tadaa-daa akiről itt szó van : Bellatrix Lestrange. Aki igazából nekem az első hős, mert bátor, hűséges, odaadó stb. Na persze mert szadista, rasszista, és bolond, meg dilis, ami nálam nagyon nagyon bejövős, mert sok a hasonlóság. :D 
           Itt is a kép :D A perfect Helenával :D 

Na igen itt van, lehet benne gyönyörködni. :D Kb ennyi lenne mára. Na Bye-bye. És mindenki nézzen Harry Pottert, ha nem is a Potter fiú miatt, a mellékszereplők az ászok. Na hali:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése