2014. január 21., kedd

Cukiság Mesterfokon *.* ;)

                 Hali!:) Egy átlagos keddi napnak néztünk elébe. Ami megint csak korán kelést jelentett plusz 2 doga. Na igen de legalább lejárt ez a nap is. Sorry de nem fogom hosszúra nyújtani túlzottan, mert itt eléggé késő van és azért ki kellene aludnom magam, hogy Reggel többé-kevésbé frissen ébredhessek.
        Na igen ami a címet illeti. Tényleg cukiságról lesz szó. Mert hát ugye azt már tudni lehet, hogy Frozen/ Jégvarázs mániám van eléggé rendesen. Na igen és ennek kapcsán kerestem fan-art-okat a neten. Hát jópár akad belőlük. Köztük rengeteg Kristoffos és Annás. Ami nem gond, bár én nem vagyok cuki mániás vagy szerelem szakértő, mint a Trollok ;) de azért az ilyenek engem is megérintenek. Nagyon szeretem a fanficion oldalakat Harry Potter vagy más témában. Ezek alól a rajzfilmek sem kizártak. Na de itt is lenne amit mutatni szeretnék.
Na de most komolyan. Hát ezt. :) Édes, kedves, szerelmes meg megható. Már is imádoom. <3 No comment, mert Nagyon Édeske.*.*^^
Na de ennyit mára, mert cuki volt. És Frozennel telített. Na Bye-bye.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése