2014. január 16., csütörtök

Késés megint.....:S

        Hali!:) Bocsi megint késtem....2napot...sorry de sajna nagyon sok a tanulás, nem midha én személy szerint annyira össze vissza sz*rnám magam az Érettségi miatt (pedig megjegyzem kellene) mellette minden egyéb mást is csinálok. Meg befejeztem olyan 1hét alatt az egéssz Criminal Minds 8évadot. És hátra van még a 9es. De azt még mindig csinálják.:) Na meg még a Bones új részét sem láttam-.- szóval erősen el vagyok maradva, mindennel.
        Ezt a mindent tanulási téren is értem. Mivel ugye csütörtökön nagy doga volt Művészettörténetből, na igen be kell vallanom eléggé "férfiasan", hogy abszolúte semmit de semmit nem tanultam. Na igen de erről szó volt már!:) Hát na, pénteken a vártnál jobb jegyet kaptam a festményre, legalább a háttér tetszett.:) Na igen, de a tanárnő azt ígérte, hogy segít:).
         Rengeteg tanulni valóm van. Márciusban itt a próba érettségi...meg minden szar. Elég fárasztó, és sokkal több időt kellene erre forítani...de valahogy nekem a tanulás sosem volt az erősségem és nem is voltam kitűnő...de nem is akarok a legjobb lenni, de a legrosszabb sem.:)
Kábé én is ilyen style vagyok tanuláskor, leszámítva a vigyorog. De azért Helen így cuki, ezzel a mosolyal szeretem!:) Na lassan megyek még ér esszek meg egy kis ismétlést...nem tudom lesz-e belőle valami. Na Bye-bye Kedveseim!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése