2014. január 26., vasárnap

Késés...Iskola....és végre Hó:)

                Hali!:) Na szóval, igazából azért nem írtam, mert olimpiához volt a suliban és amúgy sem aludtam valami sokat. Szóval nem voltam fresh. Meg Csütörtökön forralt boroztam és azzal az este elment. Tegnap meg órám volt, meg nálam volt a barátnőm és filmeztük. A Brave volt amit megnéztünk. ;) Na meg este megint buli meg ottalvás egy barátnőnél. Ezzel nagyjából el is ment a hét. Jön az utolsó, a javítós. Az necces lesz, de igyekszem.
       Na de a tegnap szépségei. Pl, mikor kiléptem a házból havazott. Mikor hazajöttem is végig havazott. És utánna egéssz este és még most is.*.* Elsa magic van mesterfokoooon. Annyira imádom a telet, meg a havaaaat, meg a mindeeeent. Szóval jó kis időjárás van.
Ha mindig így húllna a hó. <3 Nem is lenne rossz. Annyira szép. Na meg megkaptam a Harry Potter 3as könyvet. Ami annyira jó. http://m.youtube.com/watch?v=OC83NA5tAGE íme, hogy ne maradjunk teljesen Frozen néklül a Let it Go című dal különböző nyelveken.
Na de én lassan megyek. Bye-bye!:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése