2014. január 20., hétfő

Filmes Hétfő este.:)

                   Hali!:) Szóval már megint Hétfő....mondjuk ez a rendje meg minden, de akkor is mindenki utálja ezt a napot. Monjuk jogos, nem is kicsit, mivel ugye ilyenkor kezdődik egy újabb hét...kinek mi, mármint munka, vagy suli-.- Röpdoga fél óra alatt mindenki nagy álma utolsó előtti órán..."Hurrá!-.-". Na de sebaj, ez a nap is lejárt.:)
        Szép dolog úgy kezdni a Hétfőt, hogy elaludtam...nem csak, hogy nem értem be első órára, ami 2minusz pont Angolból...holnap szívás lesz. De röpdoga 30perc alatt, egy unalmas, papolós Magyarral zárni a napot, meg egyenesen Isteni....mondhatom.
        A tegnap láttam a Bones új epizódját. Annyira szomorú...még sírtam is, pedig nem szokásom...most spoiler!!!! : Wendell Bray, Brennan gyakornoka súlyos beteg :( Ewing-szarkómában szenved...ami a Csontrák egyik leg agresszívebb fajtája. Utána is olvastam, és tényleg elég dúrva. De Wendell elhatározta, hogy harcol a betegséggel, ezért Bones megölelte és azt mondta, hogy mindenben segíti :) ez iszonyat cuki volt. Spoiler vége.
        Ma egy kicsit vidámabb napot terveztem...de nem jött össze túlzottan. A mai film, ami nézési listára került, az a: Amit még mindig tudni akarsz a szexről/ Hope-Springs. Na ez egy könnyű kis vígjátéknak indúl Meryl Streep főszereplésével, de igazán drámai, és jó kis mondanivalót hordoz magában. :) Egy idős pár újbóli egymásra találását kísérhetjük figyelemmel. De ennél többet nem is mondok. Nekem nagyon tetszett, de mindenki ízléséhez mérten kísérje végig és eméssze meg. Nem vagyok híve az ilyen filmeknek, de ez nem volt rossz.:) Sőt. :D
Itt lenne a plakát/poszter. :)
Na de mára ennyi jutott. Bye-bye. Kellemes napot mindenkinek/ vagy éppen estét! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése