2014. január 14., kedd

Suli....unalom és sorozatok tömkelege.

               Hali!:) Bocsi a tegnap miatt, de elmaradtam, mert Földrajz órám volt...meg utánna tanulnom kellett meg aztán alvás lett. De amúgy teljesen ki vagyok halva. Mármint, hogy semmi idő, kevés alvás...meg ilyen szinten akkor meg no pihenés is.
                 Na igen a sorozatok. Azt már azt hiszem említettem, hogy a Gyilkos elmék 8as évadot befekeztem. Megnéztem a Bones új részét. :D ami izgi volt. A sok Pelant meg az álom, meg az eseeet.*.* na meg engem letaglózott az, hogy a kis Christine-t mégcsak meg sem említik, midha nem is létezne. Lehet, hogy Pelant megette?!:)) Mondjuk azt nem hiszem de akkor is.
               A fárasztó napok demonstrálására hozok egy képet is. Kb milyen fejem lehet. :D Na de most tovább folytatom a Castlet, mert érdekes. :D Mára ennyit nagyon röviden. Bye-bye!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése