2013. november 23., szombat

És megint egy nap kihagyás....Harry Potter hangulat! :)

                           Hali!:D Szóval megint egy nap kihagyás. Elnézést, de stresszes péntek reggelem volt. Az estét pedig inkább lazsálással töltöttem. Ami nem is ártott, legalább többet aludtam....ha úgyvesszük. :D
                           Szóval már a Harry Potter első könyvét is két fejezet híjján elolvastam. :D Ami klassz, de  kell vennem mégegyet. Szerintem a harmadikig veszem meg, mert ha izgalmas akkor hamar kiolvasom :D. Szóval eddig meg az volt, hogy nem olvastan meg satöbbi. Most meg az a bajukm hogy nem ''szépirodalmat" olvasok....de nem tehetek róla, hogy rohadtúl unom az olyan könyveket....Ha már olvasok akkor olyat ami érdekel. :D
                           És ha már Potter legyen kövér :D. Mert a Tikok kamráját nézem, amit jórégen láttam már végig, de most ilyen Potter hangulatom van :D. Különben a kettes meg csak egy pasiért, jó na kettőért :DD Draco Malfoy miatt és az apja miatt :D. Itt is lenne egy kép, Lucius Malfoyról, mert imádom :D nem csak a karakter. :D A kisszépszöszi pasi :D.

Itt lenne Mr. Lucius Malfoy :D <3.  Meg jön még egy kép :D

Annyira jó Bellatrixról ez a kép. :D Különben meg azért bírom, mert ezt nagyon jól lehet rajzolni. Az előző tök sötét....és nehezebben látod. :D
                   Szóval köbö ennyi lenne mára. A továbbiakban mindekinek szép napot, és jó kis programot estére. :D Na Bye-bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése