2013. november 13., szerda

-.- Nervous-All Day

                          Hali!:) És megint sok sok sorry amiért kihagytam egy napot, de a tegnap valami borzalom az amit a gép és az internet közös erővel művel ellenem. Amúgy minden alkalommal pontosan ez van-.-....
                           Szóval amiért a tegnap nem jelenetkeztem, elég egyszerü oka van. Magyarból kellett házidolgozatot készíteni. Verselemzés volt a téma, egy Ady szerelmes vers. Ez mind szép és jó lett volna, ha nem a tegnap tudom meg, hogy nekem ma kell ezt a dolgot bemutatni. Egéssz estém erre basztam, el még segítettek is. 
                           Hát igen és mikor a felolvasáson a sor, akkor sajna ki kell ülni a tanár helyére....és én nekifogok bemutatni, meg minden erre minden szarban hibát talál. Nem azt mondom, hogy nem volt benne hiba, de akkor is....komolyan már az a nő utál engem és ezt nem is tagadja. Vagyis folyton engem csesztet....ez valami becsípődés nála. Pedig odatettem magam és normálisan felolvastam nem izgultam agyon magam, ami nálam nagy szó. Szóval annyira se méltatott, hogy jobb jegyet adjon vagy valami. És a sok szenvedésem eredménye egy szerencsétlen elégséges.  Nem akarja bekapni?? :D 
                            Elég rövid bejegyzés lesz, bocsi. Későn értem haza, meg tanultam meg  minden és csak most értem el idáig, ez is rohadt lassú, ami nem boldogít. Szóval megyek is pihenni. :D Szép álmokat, és lehetőleg pihenten ébredést. Bye-bye:D .
                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése