2013. november 9., szombat

Késés megint...

                         Hali!:D Szóval ezeregymillió sorry, mert megint kihagytam egy napot. De hát na, tegnap befosott a gépem....és hát aztán el is mentem....:D Meg Démonvadászos filmet néztem a TV-be. Ami tök fasza volt. :D  Bírom az ilyeneket. :D És hát, alvás lett belőle, mert ma meg magánórára kellett mennem reggel...:D Ami nem volna baj, csak nem lehet szombat reggel sokat aludni....
                         Na igen a héten felettébb gonosz napjaim voltak. Vagyis picit átmentem Bellatrix styleba. Éééés én ezt nem bánom, mert olyanokat baszogatok, akik többnyire kibasztak velem egéssz rendesen. Szóval nem fogok azért bocsánatot kérni, mert valaki megérdemli amit kap :D Szóval Oppa Bellatrix Style. :D

                          Szóval itt is lenne Belluskám, aki a legjobb, mert nagyon tud baszogatni, és ő a profi. Meg a Cruciatus átok a kedvence, és abban a legprofibb :DD Jobb szeretem, ha valakinek valami baja van velem azt egyenesen a szemembe mondja, és nem a hátammögött keménykedik. Lássam mekkora a szád ha szemebe kell mond. Én meg simán elküldöm a p*csába. Ha tudnék varázsolni már Cruciatustól vonaglana az összes gyáva féreg. :DD
                         

                           Köbö ilyen vigyorom van mikor jól elküldök valakit melegebb éghajlatra. :D :P Szóval eddig ennyi lenne. Szép kis napot mindenkinek. :) Bye-bye. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése