2013. november 14., csütörtök

Fárasztó...

                  Hali!:) Bocsi, de a mai bejegyzés is rövid lesz....igazából már régen aludnom kellene. De túl izgalmas könyveket olvasok.
      Szóval ma semmi extra nem volt. A vallás óra sikeresen elmaradt. Müvészettörin pedig rendőr bemutató volt, szóval az is elmaradt :D. Egyik órán meg a Könyvvásár nyitásán voltunk. Ki is néztem valmai jó könyveket.
                Eldöntöttem, hogy veszek valamit, hát sexy kis ára volt...-.- O.O De megvettem, mert könyv. :P Jelenleg nem egy könyvet olvasok...az egyik az Robin Cook, amit mindjárt be is fejeztem. :) Annyira bírom az ilyeneket. :D Most pedig Harry Pottert vettem :D az első részt. Hát kb már negyedét elolvastam. :D Suliba a másikat viszem. :P Ha így haladok hétvégén tuti kiolvasom, akkor meg már kellene a kettes! :P
               Ennyi lenne mára, mert már komolyan aludnom kellene, szóval szép álmokat satöbbi! :) Bye-bye:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése