2013. november 6., szerda

Zuhogó eső és szél....

                                Hali!:) Szóval reggel hát....nem igazán a legjobb hangulatban kelltem, mivel, úgy tiszta szar idő volt :D. És hát még amellett neki is fogott esni és nem hagyta abba....mikor mentem se O.O és még mellé a szél is beindult éééés hááát majdnem ki is fújta a szél a kezemből az ernyőt....-.- káromkodások közepette valahogy csak megjártam. :)
                                 A suliba semmi extra nem volt csak 4 óra volt....ami fasza csak 2 magyaróra egymás után gyilkos lehet....de mennyire, hogy az....és alvás lett a vége majdnem. De szerencsére szólt a csengő és go haza :DD. Itthon meg kellett festeni, ami még mindig nincs készen....de na igyekszem, mert még van egy teljes napom. És hát alkotás közben mindig ordít a metál és a punk :DD, mert az engem megnyugtatóóó. :DD
                                A ma esti kis filmem pedig a Makrancos hölgy címet viseli, ez egy 2005-ös finom kis angol vígjáték. Kiskoromban számtalanszor láttam már a tévében. De örökzöld kis filmecske, rengeteget lehet nevetni rajta, mert nagyon de nagyon vicces és eddig már jópárszor kaptam röhögőgörcsöt rajta. És hát ez még magyarul se semmi, ami nagy dolog, mert általában az eredeti a jobb. :D De hát ezt akárhányszor nézem nagyon-de nagyon szakadooook. :)) Mindenkinek nagyon-nagyon ajánlom, mert tényleg nagyon jóóó. :D
                               A mai bejegyzés is ennyi lenne. :D A festményem miatt picit kevesebb az időm, meg úgy amúgy, a tanulás is meg minden :DD. Nos eberek, szép estét és amennyiben összehozható pihentető alvást :D Na Bye-bye :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése