2013. november 3., vasárnap

Filmes Vasárnap Délután:)

                         Hali!:) Szóval Vasárnap délután lévén neki fogtam filmet nézni. Mondjuk film mániám van és hát elég súlyos eset lévén napi szinten szeretek filmeket nézni, sőt ha tehetem többet is, és volt rá példa, hogy egyszerre néztem többet....:D Igyekszem odafigyelni, a storyra, deeeee van, hogy olyat néztem amit már láttam. A  ami délutánon is két filmecskének fogtam. 
                         Az egyiket már láttam, de nagyon tetszett. :) Ennek címe Hósüti angolul Snow Cake. Egy jó kis film Alan Rickmannel és Sigourney Weaverrel. Hát egy jókis drámáról van szó, sok nagyszerű színészel, és hát az is sokat számít. Mondjuk én Sigourney majdnem összes filmét láttam ami eddig megjelent, szóval na :D. Haladok, akár csak Helenánál. Hát igyekszem :D Néha kellenek a jó drámák. A romantikusakat nem csípem, de ez van :). Alant mindenki a Harry Potterből ismerheti, mint Severus Snape profesor. :D És hát jól tud énekelni, ez ki is derült a Sweeney Todd c.filmben.

                             Ez lenne a film plakátja, és hát meg kell nézni ezt is, mert nagyon-de nagyon jó, és hát nálam elért valami olyan szintet, ami többszöri megnézést kíván és ez jó dolog.
                             A másik film pedig a Stephen King-Ragyogás címü film. Ami már csak azért is megér egy megtekintést, mert Stephen King és hát még amellett szeretem a nyomi filmeket. Többek között ezért szeretem a Tim Burton által rendezett filmeket is. 
                             Szóval mára ennyi lenne. Kibuliztam magam az este szóval nem valószínü, hogy sok értelme lett volna a szövegnek amit akkor lerendezek. :D Szóval legalább buliztam egy jót, rég volt már ilyen. :D Szóval ennyi lenne. :D Megyek is mert nem haladok filmek terén túl messzire. :D No Bye-bye. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése