2013. november 7., csütörtök

Hideg és sötét....Brrrrr....:S

                                  Hali!:) Hát igen szép kis csütörtök este van. A festményen meg is van végreee. Legalább megvagyok vele és free time van :D. Szóval reggel sajna korán kellett kellni, de holnap mégkorábban kell-.-....Hát nehezen ki kászálódtam az ágyból és hát csak 1 órám volt elkészülni....és hát szép kis idő van kint, ezt persze csak az ablakból áttam, és meg is néztem jól magamnak, de majd lefagytam. :D Hát este 6ig voltam suliba....ami kegyetlen....és már tök sötét volt mire vége volt a sulinak. -.- Utálok sötétbe hazamenni...
                                  Szóval azvan, hogy baszottúl sötét van már olyankor....és lefáraszt a papnő órán....mert nekem ne próbálják a vallást magyarázni....mert akkor is abban hiszek amibe akarok, és nekem ne akarják belemagyarázni a dolgot, mert az a legrosszabb. Erről ennyit. 
                                  Kb azt sem tudom mit írjak már....olyan témátlan vagyok...semmi új jó film....vagy bármi...szóval so sorry.....de áááááááááá.....ez már kórosan unalmas....bocsi....:S Megyek is. Kellemes estét szép álmokat. Szép Pénteket. Bye-bye. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése