2013. november 11., hétfő

Kellemes Hétfő O.O

                                Hali! :D Szóval, igeeen, bármíj hihetetlen a dolog, de a Hétfő is lehet többnyire kellemes. Hangsúlyozom Többnyire, szóval, azért csak Hétfő-.-, de na. :D Utálok 9kor arra kellni, hogy rohadt keveset aludtam és megint hétfő van és xy-ból megint nem csináltam házit....ebből meg nem tanultam, mert elvileg vesszük tovább a leckét, szóval minek? :D
                                Az első órát simán meg is úsztam, mert nem szólítottak. :D Huhh akkora kő esett le a szívemről, hogy az leírhatatlan. Aztán 2 óra semmi fontos. Majd egy tök fontos és nehéz óra....úúú mindenki fosik, mert a nő nagy felelést ígért, én mégis maradtam, hát legfeljebb elküldöm valamerre. Hát bejött, ledöbbent rendesen és, huhh nem is feleltünk, és minket akik ott maradtunk nem is fog basztatni a feleléssel, szóóóval Király vagyoook :D.
                               Meg egy kávéval is gazdagodtam, mert jó Bellatrix lennék, a beszólásom elismerésre talált. :DD Ami tök jóóó :D Szóval suliból köbö ennyi. Amúgy J. K. Rowling idézeteket olvasgatoook és ez a nő nagyon tud valamit. Amúgy a Harry Potter sikerkönyvek szerzőnőjéről lenne szó. :D 
                                Lenne egy kis Voldemort is mára, idézet formájában! :) :,,A világban nincs jó és rossz, csak egy dolog van… A hatalom! És azt a gyöngék nem tudják megszerezni!”  (Voldemort)
,,A nagyság irigységet vet, az irigység gyűlöletet terem, a gyűlölet hazugságot szül." (Voldemort) . 
                  És Voldykának milyen igaza van :D. Ennyi lenne mára. Mindenkinek kellemes estét és szép álmokat. :D Bye-bye. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése