2013. november 17., vasárnap

És végreeeee. :D

                                Hali!:) Szóóóval ezer meg ezer sorry már megint ritkán vagyok....de na a jövőhetem se lesz fényesebb... De na... A tegnap voltam színházba. Valami Musicalt néztem. Egéssz jó volt. :D Bár nem voltak profik, vagyis diák előadás volt, de nekem nagyon bejött. :D Szóval megérte elmenni. :D
                                És mikor hazaértem, akkor jó kedvvel nyugtáztam a dolgot, hogy még rengeteg időm van egyébre alvás előtt. :D Szóval sorozatnak akartam fogni. Bár na a gépem meglehetősen nehézkesen idította magát, és nem igyekezett gyorsabbnak lenni. Downtonnak akartam fogni, mondván, hogy régen hallottuk már a jó öreg Lady Violet-et. De hát nem akarta elindítani a dolgot....erre átmentem a Peaky Blinders nevü kedvencemre, ami már régen lejárt, vagyis csak mini lett belőle 6 rész....:(  Nagyon sajnáltam a dolgot....de remélem, hogy az angolok meggondolják magukat és megeresztenek még egy jó pár részt. :D Szóval egy kis nosztalgia volt, mert nagyon jó kis sorozat. :D
                                 És hát ma nagy örömömre egy oldalon ráleltem a sorozat összes betétdalának listájára. :D Köztük volt, ugye az utolsó rész legutolsó dala is. :D Jack White tól a Love this Blindness címü dalról lenne szó. Amely a The Great Gatsby címü filmben is hallató dal. Hát igen, nekem akkor is a Peaky Blinders egyik dala lesz. Mert ááááw. :D Itt is lenne : http://www.youtube.com/watch?v=Xg-kY_-4we0
                                 Emlékszem, hogy mennyit kerestem a dalt, és íme megvan. Na ennyi lenne mára. :D Bye-bye kedveskéim. Mindenkinek angolokban, csokiban és netben gazdag napot kívánok. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése