2013. november 24., vasárnap

South Park, mert vicces. :D

                            Hali!:D Hogy a dolgokat az elején kezdjem, tegnap sütit sütöttem az Anyukámmal :D, ami meglepő, mert nem túl gyakori esemény. Összesen eddig még 1szer fordult elő a dolog. Akkor is éppen Karácsony volt. :D Szóval thank you mom. :D
                             És, hogy egy kicsit a címet is bemutassam, hát igen az South Park sokaknak lehet ismerős. :D Mivel az amerikaiak egyki ismertebb rajzfilmsorozatáról lenne szó. :D Mondjuk nem az egésszen kis gyerekenek, de úgy a 13 és 14 év körüliek hamar nekifoghatnak, és nagyon jó kis vidám perceket tud nekik szolgálni. Én is jórégen szeretem már, élvezem újranézni őket. Sőt még akadnak olyanok is, amelyet nem is láttam. Szégyen vagy éppen nem, de én szeretek újat látni :D.

                             Hát ugye nem is kell ezt magyarázni. Mármint azt, hogy miért szeretem, ezt a rajzfilmet. :D Hát, mert vicces. Cartman meg Kenny a best :D na meg persze a Shef a a dalaival xD. Szóval hajrá annak aki még nem fogott neki, mert nagyon érdemes nézni :D.
                             És, hogy legyen egy kis változatosság is. :D A zene lesz a ma esti változatosság :D. Inkább csak egy énekesnő. Az Evanesence(remélem jól írtam) énekesnőjéről lenne szó Amy Lee-ről. Mert hát, ha nem is éppen a legnagyobb kedvencem, de elismerem, hogy mekkora tehetség, és mennyire szép. Szóval ennyi lenne. :D Videó nem lesz, mert most éppen rohadtúl lassú a netem...szóval sorry. :D

                               Itt is lenne ő. :) 
                               Ennyi lenne mára. :D Megyek is, mert már álmos vagy és rohadtúl, és holnap sajna korán kell kellni a suli miatt...ami nem lesz túlzottan kellemes, mivel hétfő lesz....Szóval szép álmokat kedveskéim. :D És Bye-bye :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése