2013. november 10., vasárnap

Thor és egy kis Vasárnap :D

                          Hali! :D Szóvaaaal. A mai napom elég uncsi volt....és hát story mentes is. Szóval a délig alvás bejött ma is. Pedig tervbe volt, hogy tanulok reggel, de nem jött össze :DD Amit mellesleg nem is bánok, mert annál nincs is unalmasabb dolog....De tudom, hogy ebben az évben nagyon neki kell állnom a tanulásnak...de valahogy nem akar menni a dolog. Kár, hogy nem vagyunk a Harry Potter filmekben, hogy csak varázsolni kellene. Király lennék, de nagyooon :DD. 
                          A tanulásról kicsi témaváltás. Tegnap moziba voltam a bnőmmel. :D És hát a Thor második részét néztük. Ááááá annyira, de annyira jó volt. Hát igazábol csak ígéretből mentem el moziba. Mert a tavaj megnézették velem az első részt. És megigértették velem, hogy ha kijön a kettes akkór majd elmegyek megnézni. :D És a tegnap elmentem és megnézteeem. :D
                               Itt is lenne a plakááát. Hát annyira sexy ez a Chris pasi. Nekem akkor is a Hófehérke Vadásza <33. Mondjuk már lehetne Thor is, de inkább csak a vadász. És hát az első részben vagy néhány perc félmeztelen jelente. Nagy reményekkel mentem moziba, hátha itt is lesz. És nem is csalódtam, mert O.O köbö így néztem ki a moziba és ááááá lehaltam. :P 
És egy kis izom és Loki. Hát Lokit eddig nem szerettem, de jópasi el kell ismerni. :D Ezenem nem fogok összevitázni a csajjal, mert ő Loki függő. A gonoszok többnyire a best nálam is, mert Lord Voldemort valami eszméletlen. :D De Thor az más, mert ő nem a kis béna szemüveges Harry Potter gyerek. :D És hát szőke, ami nálam menő, mert Lucius Malfoy is szőke és ő is áááw :D *.* <3.

Ennyit a pasikról. Mindenki húzzon moziba Thor 2-őt nézni. Mert eszméletlen. :D
                             Ennyi lenne Vasárnapra. :D Kellemes és kevésbé lidérces álmokat mindenkinek. :) Szóval Bye-bye. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése