2013. október 9., szerda

A mindennapok szépségei! :)

                      Halihó ismét! Ma ahhoz képest, hogy a hét éközepe van, tiszta szép és többnyire vidám napom volt. :)


Kb én is éppen így érzem magam. Ami mondjuk általános de inkább pénteken jellemző. :D  Szóval azzal kezdeném, hogy sikerült találnom, egy jobb minőségű videót arról a "híres" Sally~s song-ról. Amit ide is linkelek : http://www.youtube.com/watch?v=VtuXWpLpKsI Olyan kis ügyes. Mondjuk biztosan lesz majd jobb is, de addig elégedjünk meg ennyivel is.
                   A napom másik gyönyörteli pillanata az volt, mikor csak másfél órát kellett sulizni. Nem is viszem rosszúl! :D Még sok ilyen szép és többnyire vidám napot, és már meg is vagyok élve.  
                  Bones magyarul Dr.Csont lett belőle....Fuck Logic-.- Na szóval, mivel ebből is új évad kezdődött mint az szokás Amerikában. Az új részben a 9-ik évad 4-ik részében végre Christopher Pelant meghal. Booth megöli és a rész vége Happy End végre. Már Pelant megjelenése óta azt várom már mikor hal meg. Jó ez most gonoszúl hangzik, de irritál a feje. :) No de Hallelujah kiáltottam én is fel, mint gondolom sok más Bones fan, hogy na végre csak valaki megöli.

                 Itt is lenne Mr.Pelant barátunk. Igazi nevén: Andrew Leeds. Nem is olyan rossz parti. De valahogy eddig csak olyan szerepekben volt szerencsém látni, ahol  bosszantó személyt játszik. Bár nekem örök Pelant marad. :D
Ezt neki, najóna nem. De pl sok más ember ezt érdemelné. :D No de röviden ennyi. :D Hali:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése