2013. október 29., kedd

Sci-Fi vagy Horror?

      Hali!:) A mai napom röviden, aztán foglalkozunk a címmel is!;) Szóval, imádtam a mai napot. Csak azért, mert egy jócsomó órám elmaradt, és haza lehetett jönni hamarabb. Na jó a holnap meg alapból rövid! :) Ma van az a bizonyos Gólyabál, amire én nem mentem....de nem bánom. Jobb ez így ;)!
              Na igen a cím :). Hát valjuk be őszintén a dolog kicsit magáért is beszél. Mivel véleményem szerint ezt a két műfalyt sokan egy kalap alá veszik....ami nem túl sportszerű. Mondjuk egésszen ronda dolog. Én személy szerint mindkét műfaj nagy kedvelője vagyok, de kinek mi. No de kezdjük is a kedvencekkel.
               Ritkán nézek horrort, mert ugye ahhoz is kell egy hangulat. Voltam már moziba horroron....de nem nagy kunszt. Nem vagyok az az ijedős típus szóva elvagyok. Sőt van mikor egéssz vicces a dolog. Az egyik kedvenc filmem az a Sweeney Todd címet viseli, amit a kedvenc rendezőm Tim Buron rendezett. A film valójában Horror-Musical. Olvastam ám, hogy így írnak a filmről röviden : Egy psichopata, egy perverz és sok sok húsos pite!;) De annyira jó, mindenkinek ajánlom, én röhögök rajta, bár lehet, hogy nekem van ilyen hülye humorom....:)
             A másik nagy kedvenc az a Sci-Fi műfaj. Aminek jeles képviselője többnyire Ripley Scott. Nagy kedvenc filmem pedig az Alien sorozat. Az összes epizód mámint mind a 4. Tudom, hogy van vs Predator is.....de az valahogy nem jött be. Pedig láttam. :) No de szintúgy kinek mi!:) Hát igen az Alien filmek meg a különös szörnyei a dupla fogsorukkal satöbbi. Meg hát Ellen Ripley hadnagy, vagy csak, mint a 8as klón. Bár klónként jobban bírom. :) Imádom a lángszóró puskájukat*.*! Hát lesz itt egy kép is Ripleyről.
          Mára ennyi lenne. Szép estét, és szép álmokat! Kellemes estét. Bye-bye!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése