2013. október 25., péntek

Csak mert péntek. :P

                       Hali.:) Szóval ma már végre péntek van. Hát ma az átlagos péntekekhez képest elég szar volt. Bocsi a nem túl szép kifejezésért....de néha csak így tudom kifejezni magam. Szóval reggel jó korán kellett kellnem....de ez van. És hát legalább lóghattam a napom első felében, mert le kellett szedni a kiállítást és én is mentem segíteni. :P Szóval az már okés volt.
                        Ezután a kemény 1 órás szünetemben találkoztam az egyik legjobb barátnőmmel, és jót kajáltunk. És mikot visszaértem, nem sokat csináltam, a tanárral alá kellett iratni valami pappírt, és nagyjából azzal telt el olyan 3 óra :D Aztán Bellatrixos kedvemben voltam, és kinéztem következő áldozatomat. Az osztály egyik leg bénább csaját.... Reggel meg egy nagy menőt hülye p˙csáztam le, mert nem bírta odébb tenni azokat az óriási lábait. A délutáni csajt meg picit összekentem gipszel :DD. No de nem gond. Egyébként semmi extra nem volt. Jó, hogy lejárt a hét. Megyek is. Bocsi, mert megint rövid a bejegyzésem, de most nem is saját gépről írok. 
                         És ímeeeee, úúúúú találtam egy elég szar minőségü vidit, e áááááá : http://www.youtube.com/watch?v=XMZLT8yl0sg . Ezt a dalt Avalon énekli a Bones és Booth esküvőjén. És ááááw. Olyan szééééép. És itt picit jobban, de nem Bonesos de a dal aww: http://www.youtube.com/watch?v=ZhRTUbv5J_Q . A dal eredeti címe : Cyndi Lauper- At Last ( amúgy Avalont a sorozatban Cyndi Lauper formálja meg, szóval a dal eredetileg is tőle származik. )

                           És Avalon meg Booth. Csak azért, mert megtaláltam a dalt :DD Happy Time. No de ezzel és mára el is búcsúznék. Bye-bye. Szép estét továbbra is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése