2013. október 16., szerda

Mozis nap :D

                             Hello. :) Csapjunk is a dolog közepébe. Mivel az egyik barátnőmnek, konkrétabban a padtársamnak a héten szülinapja lesz és hát ezen alkalomból moziba vittem :D 
                             Néhány napja nézegettem a film trailereket és hát ráakadtam valami jó kis vígjátékra. A barátnőm többnyire csak 3Ds filmeket néz moziba és hát ez sima :D No de megmutattam a videót és juhéjj, nem csak nekem tetszett, mert simán belement, hogy megnézzük. És hát mondtam, hogy elviszem szülinapja alkalmából. Mellesleg nagyon nagyon tetszett a film a csajnak. :D Ahogy Nekem is :) Rengeteget lehet nevetni. 

                                Itt is lenne a plakát. A Malavita címet viselő film. Könnyed kis humoros filmről beszélünk, jókat lehet nevetni, és akcióban sincs hiány. Bár még egy picit több lövöldözés, legalábbis nekem. :D
                                 Egy kis ízelítő, azaz az előzetes : http://www.youtube.com/watch?v=QWmUeSEPD0A !
                                  Röviden és kevésbé tömören ennyi lenne mára. További szép estét! Bye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése