2013. október 23., szerda

Telik a hét. :D

                       Hali!:) A mai napom különösen jó volt. És ez már haladás. Hát nem kellett annyira korán kellni legalább, és picit többet sikerült aludnom, mint az előző napokbam. Nem történ semmi extra a suliba. Sőt csak 4 órám volt. A leckéket viszonylag hamar befejeztem és irány az egyéb :D 
                       Hát még mindig a tegnap megnézett Bones epizód hatása alatt vagyok. És hát egy darabig még ez lesz. Szóval előre is elnézést a sok sok Bones napért, meg képért, meg minden. :D Hát ez van. Rajongó style vagyok éééés áww. :D

És az a bizonyos ''IGEN'' :D Áááááááááááwww *.* Ez a kép annyira cuki. Lesz majd még ilyen kép az tuti. :D 

                     És legyen egy kis Helena is, mert az sem maradhat ki. Szóval ez a film idén nyáron jelent meg. És szegény Zsóf barátnőmnek kellett elszenvedni az én orbitális Helena mániámat, mert végignézettem vele a filmet. :DDD Amúgy a címe a filmnek: Burton and Taylor. Illik megnézni. Bár dráma, kinek mi, de nekem tetszett. Ez a kép meg szerintem annyira cukiii. :D <3

                      És legyen egy pici Tarjus is. Mivel őt is imádom, mert nagyszerű énekesről lenne szó. És hát kinek mi, de érdemes rákeresni a hölgyeményre. :) 
                      Ez lenne a ma. Hát majd még jön a Bones s a többi kedvenc áradat. :) Bye-bye. Mindenkinek szép estét. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése