2013. október 22., kedd

És lőn Kedd!:)

                                     Hali!:)Szóval elnézést kérek a tegnapi rövid kis bejegyzés miatt. Mivel tekefonról posztoltam, és hát amellett még a TVelől is, és hát ha Bones megy akkor nagyon nem tudok másfele figyelni :). Amúgy sokkal hosszabbnak nézett ki az a bejegyzés. :D És hát végre kedd, és már végre megszabadultam a nagy teszttől, ami már hetek óta üldöz. :) Hihi. Az a napnak egy nem túl szép pillanata volt, de nagyon felszabadító érzés volt, mikor kiment a tanárnőőő és juhéééé. :D
                                    És hát ugye tegnap Hétfő volt...és az amerikai FOX TV csatornán levetítették a legújjabb Bones epizódot. És most nagyon nagyon  gonosz leszek, sőt egésszen poén vagy történet gyilkossá válok. Mert megint csak határtalan örömöt érzek. Néhány bejegyzéssel ezelőtt írtam, hogy Pelant meghallt végre. Ez volt kb 2 hete. Most meg végre Bones és Booth összeházasodnak. És hivatalosan pappal meg mindennel, persze nehézségek árán....bár vajon miért is lenne könnyű....éééés kimondják azt a bizonyos IGENT!!!! :D Amitől én épp hogy nem sikoltoztam a suliba infó órán :D
Dehát érthető a dolog és el kell nézniiii:D  Itt is lenne az a bizonyos kéééép. Hát majd idővel biztosan több kép is lesz, de ááááááááááááááá ez egy olyan jóóóó volt, és azt hiszem, hogy letöltös és nem csak neten fogom nézegetniiii.  És hát éppen keresgéltem egy dalt ebből a részből. No de keresek még. :)És hát a Peaky Blinders utolsó epizódjának legutolsó dalát sem találom....:S No de keresgélek még. Megyek is Bye...bye. :D Szép estét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése