2013. október 30., szerda

Sci-Fi vagy Horror?2

            Hali!:) Szóval Sci-Fi day megint! :D Hát a mai nap jó volt! :) Mert rövid volt! :) És, mert kevesen voltunk, ilyenkor meg nem baszogatnak. Na jó csak magyarból engem szeret baszogatni a nő-.-! Én kellett felolvassam a házim....ami mondjuk megvolt, de mivel én voltam az első csak velem ordítozik....Na de sebaj, mert lejárt ez is!;)
             Akkor, hogy legyen megint egy kis filmes dolog! Mert hát ahogy azt a tegnap is leírtam a Sci-Fi műfalyban nálam az Alien viszi a pálmát ;). Most fogtam neki a Halálhajó vagy angolul az Event Horizon címü filmnek. :) Eddig tetszik, mondjuk kicsit horror....de az engem nem zavar. Hát igazából szinész miatt fogtam neki a dolognak, mert hát Jason Isaacs az egyik szereplő és hát áww a pasi még most is*.*!
           Nekem az a fura az ilyen stílusu filmekben, hogy amúgy jó rég csinálák ezeket a filmeket, mint pl ezt is 1998ban, amúgy meg a filmekben mindig a jövőben vannak, ebben pl 2047ben-.- Ami nem gond csak vicces. :)) Az Alienbe pl 2100valamennyiben vannak! :D Szóval valószínüleg abban az időben minden Sci-Fi rendező jövőmániában szenvedett. :) De félreértés ne essék tetszenek az ilyen filmek!:) Főleg ha izgalmas és lebilincselő, vagy engem le tud ragasztani a TV vagy a számítógép elé. Ez eddig teljes mértékben itt tartott! ;)
               És végül befejezésképpen mára, egy pár kép!:) Mennék is tovább filmet nézni, mert megint az lesz, hogy nem tudom végignézni-.- Ami rettentő idegesítő! Na akkor mára ennyit:) Szép űrhajóban gazdag estét. És pihentető alvást!:) Bye-bye:)
           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése