2013. október 15., kedd

Dexter Day :)

                               Hali:)! A Kedd az egyik leghosszabb nap a héten, a másik a csütörtök. De az egyik kipipálva :DD! A reggelt Dexterrel kezdtem. Egyszer már nekifogtam, de nem jutottam csak az 1-es évad végéig és a 2.évad első epizódjáig....Amúgy nagyon jó kis sorozat. Imádom az ilyen kis psichopata sorozatokat. :D Most kezdtem neki megint, újboli nekifutásból, és igyekszem meg sem állni a végéig. Bár a suli miatt nehezebb lesz behozni a lemaradást, de dolgozom rajta. :)

                                 Itt is lenne Dex *.*. Olyan jó pasi :D Nekem bejönnek a psichopaták, mondjuk film és sorozat is ilyen stílus.
                                 Nagy hírtelen egy kis témaváltás a zene. Most találtam rá Avril Lavigne új dalára, ami voltaképpen egy duett a jelenlegi férjével Chad Kroeger-el. :) Olyan kis lassú dal, nekem mondjuk nagyon bejött, esős hangulaú napokra tökély, amilyen a mai is....Itt is  lenne :  https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AqajUg85Ax4#t=226
                                 Csempésszünk már egy kis vidámságot a Kedd estébe. És íme most találtam, a The Lone Ranger címü film vicces jeleneteiről egy kis összeállítást. Jó Szórakozást hozzá : http://www.youtube.com/watch?v=WMspzGTJTjI
                                 Mára röviden ennyi lenne. Kellemes estét :) Bye :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése