2013. október 17., csütörtök

Hétvégét de MOST!!!

                          Hello. :) A csütörtök az egyik leggyötrelmesebb nap a héten, mivel b*szottúl hosszú. Reggel 10-től este 6-ig.....kegyetlen. Reggel amúgyis nehezen keltem és hát elég zombie fíling...sőt a kialvatlanság netovábbja. Aztán az hagyján hogy reggel korán kell bemenni...de mikor 2órás Történelem TZ \ teszt \ felmérő.....ami a legkevésbé sem hiányzott nekem....no de legalább már lejárt.
                           És hát mikor jól bekajoltam, a nap nehézségei többnyire elfelejtve. Teljesen gyanútlanul elmentem a boltba. Mit sem sejtve a dolgokról levettem a dolgokat a polcról és hát elindultam a csokik felé és hát jól kinéztem, hogy mit kéne venni. Túl magasan volt a kinézett áldozat, és hát minden próbálkozásom ellenére nem sikerult elérnem és levennem. Hát ezen a boltos asszonyok pedig ott pletykáltak, és látták, hogy nem jutok dűlőre a polcal, de nem hogy segítenének a pletyka megy tovább. Hát más csokit vettem az eredeti terv helyett és sík dühösen fizettem és jöttem hazafele.
                           Hát körülbelül agyonlőném a fél boltot. Már nem azért, de ennyire nincs lusta ember. Komolyan már ez sem tett jót a napnak. No de holnap már péntek. Kellemetes éjjszakát. Bye-bye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése