2013. október 18., péntek

Happy Friday:D

                             Hello!:) Ma is hideg esős reggelre ébredtem. A szaktanárom ma hiányzott és helyettesítő volt. Ha Anya nem köllt fel, akkor  el is késtem volna. Szóval hamar magamra kaptam a ruháimat, és még a végleges iskolába indulás előtt gyorsan vettem valami kaját. Aztán rohanáááás, nehogy késés legyen. Persze én voltam ott először :D Király.....aztán a tanár mondta, hogy 3kor lehet húzni hazafele. Juhéjj :D.
                             Aztán elmentem és vettem egy csomó kaját egy gyorsétteremben. És elindultam hazafelé az a potenciásil áldozatommal, másnéven az ebédemmel. Persze nem volt olyan szerencsém, mivel az út felénél hatalmas eső kapott el és elég szépen eláztam. Igyekeztem haza, és mikor végre beléptem az ajtón, leültem és jót ettem. :) Szép része volt a napnak.                                                       Aztán a nap későbbi felében Apával volt programom. Később pedig a legjobb barátnőmmel és az ő társaságával voltam. Pálinkában és borban gazag, jó kis beszélgetős estém volt. Körülbelül két órája értem haza. A kedvem viszonylag jobb lett, mint néhány órával azelőtt. 
                           
Annyira imádom, ezt a mondatát. :D Polly a Királynő! :D
                         Viszont mostanra már eléggé álmos vagyok. El is teszem magam holnapra, hogy frissebb legyek. Jóéjszakát. Bye-bye :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése