2013. október 26., szombat

Szombat. :D

                        Hali.:) A mai nap a szombatokhoz képest eddig elég szar. De hát ez van. Először is korán kellett kellnem,  mert magánórám volt. Aztán annak lejártával ki kísértem a tesómat a reptérre....és csak Karácsonykor jön majd haza.....:S Máris hiányzik. Na de no problem, mert onnan hazajöttem, ettem és beraktam azt a híres Burton and Taylor címmel felszerelt új angol filmecskét, és let's go el is indítom és nézem. Erre anyámmállak később elmentünk GoKartozni, ami önmagában agyon fasza csak most minden "haver"-e anyámnak itt növeszti a seggét a kanapén. És mondjuk amikor hazajöttünk, akkor még végignéztem a filmet ha tetszik ha nem. És áww so cuki. Már láttam ugyan, de az nem számít. :D 
         No igen meg este Harry Pottert akarok nézni a TVbe...és ha ezek még ming itt lesznek...esküszöm, hogy hiszti lesz. Na de azt képzeljétek, hogy éppen a Harcosok klubbja címü könyvet olvasgatom. És annyira jó, meg annyira nagyon perverz....de hát na. A film is kiváló belőle. Érdemes megnézni. Ahogy azt sokan mondják, alap film. Szóval hajrá megnézni. És komolyan...még nekem is legalább 2x-i megnézés után sikerült teljesen megértenem a sztorit. :D De nekem nagyon tetszett, a jókis szinészekkel az élen pl: Brad Pitt, Edward....meg persze Helena Bonham Carter, ami alapnak számít nálam. Mondjuk már majdnem minden eddig megjelent filmjét láttam, szóval haladás :D
                        És  a mai bejegyzés befejezéseként itt lenne Marla Singer (Fight Club, Helena) híres filozófiája.:D Mindenkinek kellemes Szombat estét, kevés nem várt vendéggel és több jókedvvel. Hosszú alvást és pihenten ébredést, már amennyire ez lehetséges. Bye-bye. :D

                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése