2014. szeptember 18., csütörtök

Buli...

            Hali!:)
            A tegnap nagyon nagyon későn értem haza és igazából azért nem tudtam írni. Na de új a szemcsim és már látok is sokkal jobban, ami jó! Olvasni inkább nélküle szoktam, de az nem rossz, mert az orvos szerint sem baj, ha szemüveg nélkül olvasok! :3 
                Sokat most sem tudok írni, mert buli lesz az egyetemnél és el kellene menni...mondjuk érzem én, hogy nem lesz hosszú buli, legalábbis nekem! Na de legalább odadugom a képem...
              Mert lökött, és mert imádom! <3 Az van, hogy csak Ő képes ekkora marhaságra, hogy felkönyököljön egy szobór mellé és grimaszkodjon annak! :))) Hát annyira bírom! :D
               Imádom ezt a pasit! :3 Joe Cole a Peaky Blinders egyik Shelbey fiúja! Na igen kb én is ilyen képpel fogok ma bulizni...annyira nincs kedvem a sok hülyéhez... Na sebaj, majd kibírom...ha megunom max hazajövök, mondjuk elég messze van az egyetem :/! Sebaj elmegyek...s hamar jövök is vissza.:D
              Ennyi lenne mára, majd jövök hosszabbal is, csak most meg öltöznöm kell meg minden szar! :)
                       BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése