2014. szeptember 8., hétfő

Just Hetfő Again...

                         Hali! :)
          Mindenki utálja a hétfőket. Én is, bár kicseszek vele, mert mosolygok. :D Na igen a vakációs hétfőkkel semmi bajom...de ha suli van akkor borzalmasan utáltam...Most az egyetemmel sem lesz másképpen. Na de majd elválik, lehet, hogy imádni fogok bejárni...meg a hétfő lesz a kedvenc napom. ( Na azért nem kell túlzásba esni! :DDD )
           A mai bejegyzést nem húzom el túlzottan, mivel elég későn fogtam neki írni...és hát majd aludni is kell valamikor. Ami vakációban elég ritka...sok az éjszakázás...meg a nem alvás. Ez majd változni fog...aludni most sem fogok rendesen, de igyekszem majd. :)
           Az egyik kedvenc énekesnőm Pink. Én őt tartom pop énekesek közül a legtehetségesebbnek. És nem csoda, hiszen gyönyörű hangja van, és egy eszméletlen nagy arc. :D Imádom a stílusát, a haját főleg, meg az egész nőt. :D
             

Azért éppen Ez a kép, mert az én hajam is pont ilyen. :D Na nem ilyen szőke, hanem voroses inkabb. :D Annyira imádom a stílusát. Elég régen vágytam már egy ilyen frizurára. :D És hát meglett. :3 Hát imádoooom. :) Annyira bírom mikor a koncertjein köteleken mászkál...és még ezek mellett is hibátlanúl énekel. <3 Az imént találtam egy ilyen koncert videót. :) Itt a link : https://www.youtube.com/watch?v=tF1QNJ6YGu8
És így a végére egy idézet tőle. :D :D Annyira jóóóóó a csaj, hogy az valami leírhatatlan. :)
BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése