2014. szeptember 1., hétfő

Talán a nagy visszatérés....

           Hali. :)
A Blogger életemet azt hiszem, hogy újból elkezdem. Mivel most talán több időm lesz/van. Hát azt hiszem elég sok mesélni valóm van. :) Példáúl, hogy volt szerencsém eljutni a Székesfehérvári Fezen fesztiválra. Ott pedig volt szerencsém találkozni, egyik nagy kedvencemmel Tarja Turunennel. A metál istennőt másodszor láthattam élőben végre. Csodálatos élmény volt hallani a hangját. Gyönyörű dalokat hallhattam végre élőben. Hát valami fenomenális koncert volt. Végre az első sórból élvezhettem a koncerten. A koncert előtt 3-4 órával találkoztam is Tarjával, ami életem egyik legszebb emléke lesz. :)
Itt van hát ő, és a gyönyörű mosolya. :)
            Hogy a zenénél maradjak, nem rég ismertem meg/ hallottam meg a Trónok harca hírhedt vörös papnőjének Melisandre-nek a hangját. Gyönyörű hangja van Carice van Houten-nek. :) Annyira megtetszett a hangja, ahogy az általa alakított karakter is. Érdekes, hogy Melisandre lényegében negatív karakter, de ugyanakkor mégis szerethető. 
Itt lenne egy kép róla. :) És egy link a hangjáról : https://www.youtube.com/watch?v=eu9NJ0D8LOg

Egy kis témaváltás. :) Az a hírhedt ALS Ice Bucket Challenge. Mivel a jeges őrület mindekit elért. :) Még Helena Bonham Cartert is. :D Amit egy videófelvétellel rögzítettek. :) Meg is lehet nézni itt a link : https://www.youtube.com/watch?v=AdbhED05mU0&feature=youtu.be
Helen McCrory debütált a National Theatre első Medea feldolgozásával. Sajnálatos módon nem volt alkalmam sem módom eljutni Londoba, hogy megnézhessem őt élőben...:( Hát igen, pedig annyira vágytam rá, hogy láthassam élőben. Nem, mindha mst nem vágynék ugyan úgy...No sebaj, egyszer csak összehozom. Végülis minden vágyam eljutni Angliába. :)
És íme egy kép az előadásból. Annyira szeretném megnézni, hogy az valami elképzelhetetlen. Remélem, hogy Helennel és Helenával is találkozhatok egyszer. :)

Azt hiszem, hogy mára röviden ennyi lenne. :) :D Bye-bye :D 

'Enjoy all the beautiful things life gives to you, love above the rest, do not hate for false reasons. If there wouldn’t be hate in this world, we wouldn’t be fighting wars like we do all the time.. Tarja Turunen'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése