2014. szeptember 14., vasárnap

Fashion...vagy nem?

                         Hali!:D
          És végre itthon. :D Na megvolt a BigShopping. Hát beszereztem egy új sulistáskát, meg a Harry Potter 5-ik könyvét, és egy Converse magasszaru fekete cipot. :D Régóta vágytam már egy Converse-re és hát most ez is meglett. Szóval már kezdődhet az egyetem. :) Ami holnap elvileg megkezdődik. Holnap regisztrálni kell csak, aztán az egész hét összerázó. :D Érdekes lesz, mondjuk még mindig izgulok. :) De okés lesz. :D
           Angliában Fashion Weekend volt. Ezen az eseményen Gwendoline Christie is részt vett. :D Imádom az androgűn stílusát. Egy kicsit talán kezdem is átvenni. :) Rövid haj férfias - fiús ruhák. Mondjuk a fiús ruhákat kiskoromban is szerettem. :D Amúgy is kényelem párti vagyok. :D Hát ebből kifolyólag Gwen stílusa is elég közel áll hozzám. :) 


Annyira élvezem azt a bolyhos cipőt. :) Feldobja az összeállítást, ami érdekes. :D A nadrág és a pulóver kicsit férfias külsőt kölcsönöznek neki. A haját imádom, a színét főleg. :D Bár az ezüstös szőke is nagyon bejön, amilyen Pinknek van. :D Élvezem, hogy gyakorlatilag nincs kisminkelve, csak a szája. :D Az meg nagyon nagyon jól néz ki. :D Kinek mi, de imádom ezt a stílust, meg Gwent is. :D
A végére egy kis Pink. Egy nagyon nagyon jó minőségü koncertfelvétel. Mindig ámulok és bámulok azon, hogy mire képes. :D Kb egy kötélen énekli a dal 80%-át. :D Na de megyek, mert a holnap hosszú lesz :D. LINK : https://www.youtube.com/watch?v=tF1QNJ6YGu8
BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése