2014. szeptember 19., péntek

Ihlet hiány...:(

                                  Hali!:)
              Lejárt a buli is a tegnap, nem tartott olyan sokáig. Főleg nekem...izé mivel hamarabb eljöttem...s aztán valami csajt fel kellett nyalni....de na. :D Amúgy tűrhető volt....de elég ennyi nagyon is. :D Ma voltunk a suliba szaktanárokat látogatni. :) Nagyon jó kis nosztalgia volt. :D Meg a régi oszinkal is találkoztunk, meg minden. :D Aztán buszoztam haza...:D Hat meg jegyet is vettem, ami durva. :) De legalább hozzászokok a buszozáshoz. :D Ez meg haladás. :) Részemről legalább is, mert eddig utáltam a buszokat...:D Most sem szeretem jobban, de ez van. :DDD
              Kis témaváltásnak, mivel a mai bejegyzést sem húzom túl hosszúra...:D Mert hát aludni is kell, meg olvasni sem ártana. :D A témaváltás ma Helena lesz. :D Igazából azért, mert volt valami kiállítás angliában, ahol ő is részt vett és hát nagyon jóóó képek vannak róla. :D



Helena, meg az Ő mosolya. :D Meg a lököttsége...imádom egyszerüen. :D Igazából nagyon nincs miről írnom...nem néztem filmet vagy valami...hát na. Kell az ihlet.:D Az meg nem jön olyan könnyen. :(
Ez a művészlelkek baja....:S Na de majd jön és akkor írni is fogok jobbakat. :D Na így a végére egy kis 1998-as Nightwis. :D Még Tarjás, de nagyon nagyon fura. :D Legalábbis nekem, mert Tarjus hangja most nagyon más. Hát mondjuk így sem rossz, de azért most a legjobb. :D Itt a  LINK : https://www.youtube.com/watch?v=a8h6lic_jEU
BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése