2014. szeptember 3., szerda

Dexter again :3

          Hali :)
          És iiiigen :D Dexter megint végre. Na igen körülbelül tavaly Karácsony után kezdtem neki. És hát mivel kedvelem az ilyen beteg sorozatokat ennek is úgy ültem neki. Hát nem is csalódtam. Nagyszerű sorozat, ami sajnos már lejárt...izé nekem nem. :D Én nagyon kíváncsi vagyok a következő epizódokra. :D Ma hivatalosan is nekifogtam a 2 évadnak. Amiben az a furcsa, hogy egyszer már elkeztem. Hát jött a suli, meg a többi és hát abba maradt a dolog. Mostmár viszont folytatom. :D 

Hogy a sorozatoknál maradjunk. Az egyik megunhatatlan kedvencem a Született feleségek. Hát már majdnem, hangsúlyoztom MAJDNEM minden epizódját láttam. Hát igen, nosztalgiából még mind máig neki fogok és nézem. Annyira imádom. :D


Van egy amerika vagy angol...háát izé ööö nem is tudom melyik országban/ államban közvetítik. Na de mindegy, ennek a TV show-nak a neve : The Late Late Show. A tegnap esti adá vagy epizód egyik vendége Gwendoline Christie volt. :D Hát igen imádom azt a szőke óriást...az ő 1,93 méterével :D, a hangos röhögésével, mindenével. :D
Itt is van a link, a riporttal : https://www.youtube.com/watch?v=y3sAT_8cI54

És így a sorozat áradat, és az aranyos Gwenes riport végére jöjjön egy érdekes, teljesen más stílusu idézet, az egyik legnagyobb énekesnőtöl Pinktől. Ezen mondjuk érdemes elgondolkodni. Búcsúzóul ennyi lenne. :)
                             BYE :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése